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Mensagem por Valentine Dom Ago 27, 2017 10:13 pm

Versão 1.0.1 disponível.

Todos os bugs reportados até agora foram corrigidos.

Log da versão 1.0.1:
-Bug na conclusão da troca corrigido;
-Dropar itens do inventário concluído;
-Teletransportar ou expulsar todos os jogadores on-line digitando all concluído;
-Bug na visualização dos jogadores e eventos corrigido;
-Bug do jogador atravessar inimigos corrigido;
-Criação de teletransporte sem uso de comentários;
-Bug do SP do jogador não atualizar quando usa poção de recuperar SP corrigido;
-Bug no VE corrigido;
-Mais comandos de administrador;
-Bug no mouse corrigido;
-Movimentar jogador com as teclas W, A, S e D concluído;
-Personagem piscar os olhos concluído.

Leiam o Read me, pois ele foi alterado.
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Mensagem por LeonM² Seg Ago 28, 2017 12:01 am

já baixei, já testei, e já tive que arrumar meu minimapa aushaus
Vou ver se desenvolvo mais sistemas, é a melhor forma de me manter no mundo dos jogos até conseguir ter uma ideia.
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Mensagem por whitespirits Seg Ago 28, 2017 6:50 am

Thanks @valentine ! Im still having a problem after using the converter that the map jumps positions to various points like the camera keep moving out of centre?


After some tests i think its because I am using the ultimate tileset? maybe the bigger tilesets cause this issue?

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Mensagem por Valentine Seg Ago 28, 2017 7:26 am

whitespirits escreveu:Thanks @valentine ! Im still having a problem after using the converter that the map jumps positions to various points like the camera keep moving out of centre?


After some tests i think its because I am using the ultimate tileset? maybe the bigger tilesets cause this issue?
Have you changed any scripts?

What did you do? Just increased the size of tilesets?

@LeonMM
Estou melhorando os códigos.
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Mensagem por whitespirits Seg Ago 28, 2017 7:38 am

@valentine, the jumping map issue i just solved, its because my map was smaller than resolution! Another issue is if you have a 2nd layer blocked object and add a 3rd layer with no block over the top the converter still finds layer 2 underneath as a block tile.



edit - deleting characters pulls an error

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Mensagem por Valentine Seg Ago 28, 2017 7:45 am

whitespirits escreveu:Another issue is if you have a 2nd layer blocked object and add a 3rd layer with no block over the top the converter still finds layer 2 underneath as a block tile.
I'll "fix" in the next update.
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Mensagem por Manticora Seg Ago 28, 2017 9:04 am

Esta o correndo um erro no Netplay Diamond 1.0.1 quando vou deleta um personagem !

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Mensagem por XFallSeane Seg Ago 28, 2017 9:47 am

How to update correctly ND in 1.0.1 without broke my actual project ?

unrar into my project folder actual ?

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Mensagem por Valentine Seg Ago 28, 2017 9:52 am

Quando eu estava atualizando o Network, acabei tirando a letra "r" do método "remove_character" sem querer.

Para corrigir o problema, vá até o scritpt [ND] Send_Data e procure por:
Código:
 #--------------------------------------------------------------------------
  # * Remover herói
  #     char_num : ID do herói
  #--------------------------------------------------------------------------
  def emove_character(char_num)
    @socket.send("#{PACKET_REMOVE_CHARACTER}#{char_num}\n")
  end
Agora substitua por:
Código:
 #--------------------------------------------------------------------------
  # * Remover herói
  #     char_num : ID do herói
  #--------------------------------------------------------------------------
  def remove_character(char_num)
    @socket.send("#{PACKET_REMOVE_CHARACTER}#{char_num}\n")
  end
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Mensagem por XFallSeane Seg Ago 28, 2017 9:56 am

I have transfer my maps into news ND files i have get a new error 

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[FIXE] 

Change in Windows Option L17 to

Código:
draw_title(Vocab::OPTION)

and Scene_map L17 to

Código:
   @options_icon = Icon.new(nil, 742, 575, 'Options', '', ["#{Vocab::OPTION} (O)"]) { $windows[:option].trigger }

This problem here was "s" at "option".

When server is offline i have this error :

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