Isto é uma pré-visualização de um tema em Hitskin.com
Instalar o tema • Voltar para a ficha do tema
Avaliem meu mais novo e melhorado layout!
+4
DFox
BrunoFox
Gabriel Lenz
Nietore
8 participantes
Página 1 de 2
Página 1 de 2 • 1, 2
Avaliem meu mais novo e melhorado layout!
Acessem: www.nietore.co.cc
Faça seu cadastro, logue, acesse as outras paginas, e comente avaliando o que achou!
Obs. Ficarei postando meus tutoriais no site ... (:
e quem quiser dar uma força postando tutoriais sobre designer! fala comigo, pôs vou avaliar e se for bom no que faz, deixo com acesso de Adm no site pra ficar postando os tutoriais (: ..
T+ Abraços.
Faça seu cadastro, logue, acesse as outras paginas, e comente avaliando o que achou!
Obs. Ficarei postando meus tutoriais no site ... (:
e quem quiser dar uma força postando tutoriais sobre designer! fala comigo, pôs vou avaliar e se for bom no que faz, deixo com acesso de Adm no site pra ficar postando os tutoriais (: ..
T+ Abraços.
Última edição por Nietore em Qua Nov 09, 2011 12:18 pm, editado 1 vez(es)
Gabriel Lenz- Desenvolvedor
Créditos : 20
Re: Avaliem meu mais novo e melhorado layout!
Site Off cara, nao da pra ver o layout
Igual vc me mostrou e passo no MSN?'-'
http://www.nietore.co.cc
Última edição por Nietore em Qua Nov 09, 2011 12:19 pm, editado 1 vez(es)
"Website Under Review
You are seeing this page because the system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect page will be removed once we finish manually checking all files on this account. Since we check over 100 websites per day, it can take about 2-4 hours to complete. If you are the owner of this website, you will get an email confirmation once it's done. If you are a visitor, please come back later.
www.000webhost.com is the most popular free web hosting provider, and as such, suffers from abusers. Around 5% of users sign up here just to start hacking or phishing websites or causing other problems. So, in order to survive, we must monitor what our users are hosting.
We are sorry for the inconvenience, but checking all content manually is the only way to provide you with the most secure and reliable service. If you find any illegal websites on our network, you can report it here."
LOL! o_o'
"Website Under Review
You are seeing this page because the system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect page will be removed once we finish manually checking all files on this account. Since we check over 100 websites per day, it can take about 2-4 hours to complete. If you are the owner of this website, you will get an email confirmation once it's done. If you are a visitor, please come back later.
www.000webhost.com is the most popular free web hosting provider, and as such, suffers from abusers. Around 5% of users sign up here just to start hacking or phishing websites or causing other problems. So, in order to survive, we must monitor what our users are hosting.
We are sorry for the inconvenience, but checking all content manually is the only way to provide you with the most secure and reliable service. If you find any illegal websites on our network, you can report it here."
LOL! o_o'
Eu não entendo o que está acontecendo '-' , pôs acesso normal aqui e a pagina abre normalmente, mas pelo que vejo na mensagem, eles estão avaliando meu site para que não seja exposto nenhuma imagem ou informação ilegal, acho que amanhã j estará pronto. melhor assim, estou neste momento fazendo área de administração pro site!
Shield Block
Contato: Skype:matucarvalho e Facebook
The Enze - Vulzt
Shield Block
Anti-Cheat para jogos de FPS, agora vou adaptar para jogos de RPG principalmente para o RMXP.
www.shieldblock.net
fb.com/shieldblockoficial
Re: Avaliem meu mais novo e melhorado layout!
Muito bom msm
o design ta bem melhor do q antes :)
o design ta bem melhor do q antes :)