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    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Empty Re: Netplay Master v4.0.7

    Mensagem por Valentine Ter Jul 17, 2012 11:05 pm

    Em breve postarei a atualização com mais bugs corrigidos e uma nova barra de rolagem no inventário:
    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Ibl4F3Pu6se6Uq
    Já que a antiga acharam feia Megusta
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    Mensagem por DeaN Qua Jul 18, 2012 9:10 am

    Valentine escreveu:Em breve postarei a atualização com mais bugs corrigidos e uma nova barra de rolagem no inventário:
    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Ibl4F3Pu6se6Uq
    Já que a antiga acharam feia Megusta
    Agora sim Valentine ta show de bola esta barra de rolagem gostei demais cara 1+


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    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Empty Re: Netplay Master v4.0.7

    Mensagem por Canjoo Qua Jul 18, 2012 11:23 am

    Valentine escreveu:Em breve postarei a atualização com mais bugs corrigidos e uma nova barra de rolagem no inventário:
    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Ibl4F3Pu6se6Uq
    Já que a antiga acharam feia Megusta
    essa fico boa mesmo!
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    Mensagem por TecoKun Qua Jul 18, 2012 5:22 pm

    Valentine escreveu:Em breve postarei a atualização com mais bugs corrigidos e uma nova barra de rolagem no inventário:
    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Ibl4F3Pu6se6Uq
    Já que a antiga acharam feia Megusta

    Vc poderia postar os scripts modificados tbm?,tipo,meu jogo ja esta um tanto qt adiantado no teu np,e seria horrivel passar td denovo pra outro np,pod ser?


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    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Empty Re: Netplay Master v4.0.7

    Mensagem por Kuraudo Qua Jul 18, 2012 6:04 pm

    Valentine escreveu:Em breve postarei a atualização com mais bugs corrigidos e uma nova barra de rolagem no inventário:
    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Ibl4F3Pu6se6Uq
    Já que a antiga acharam feia visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 2140580980
    Eu também gostei mto da barra de rolagem. Mas assim como TecoKun, meu netplay foi mto modificado (ele é o 4.1 inclusive), então voce poderia especificar onde foi alterado quando postar para que eu apenas atualize sem perder as um milhão de alterações que eu ja fiz?
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    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Empty Re: Netplay Master v4.0.7

    Mensagem por Guilink Qua Jul 18, 2012 6:42 pm

    Eae cambada, beleza? Guilink retornando ao mundo maker....

    Então, em relação ao Netplay, está exelente, só precisar tirar um
    pouquinho o lag e simplificar alguns codigos mais isto não vem ao caso
    agora... é sempre um prazer analisar os scripts do meu velho camarada
    Marlos/Valentine.



    Então, eu estou tendo problemas com esse website ai trutas...


    Eu fiz tudo certinho e esta funcionando perfeitamento
    com o Wamp como site local, mais eu uploadei o site na internet num host que aceita php e etc, e neste aprece que esta offline, as configurações estão
    idênticas as do wamp e do arquivos que estão rodando local, o ip configurado é
    redirecionado pelo no-ip , Agora.. por que sera que não está funcionando num host online? Alguma idéia?

    Abraços!


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    Mensagem por wallace123 Qua Jul 18, 2012 10:11 pm

    Aleluia uma bonita barra de rolagem rsrs...

    Vc poderia postar os scripts modificados tbm?,tipo,meu jogo ja esta um tanto qt adiantado no teu np,e seria horrivel passar td denovo pra outro np,pod ser? ²


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    Mensagem por Jonny Sáb Jul 21, 2012 1:25 am

    Valentine escreveu:Em breve postarei a atualização com mais bugs corrigidos e uma nova barra de rolagem no inventário:
    visual - Netplay Master v4.0.7 - Página 15 Ibl4F3Pu6se6Uq
    Já que a antiga acharam feia Megusta

    Valentine, bom trabalho, Oi vc tambien podra adicionar uma barra de rolagem para
    Trade, Shops, Skill ?? Puede adicionar o melorar isso para las actialisaciones..

    T chau , Boa suerte


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    Mensagem por Guilink Sáb Jul 21, 2012 10:25 am

    Tem um bug quando você cria um evento e coloca o comando "Mostrar Escolhas", você não consegue escolher as opções com as setinhas do teclado na hora do jogo. Você tem que posicionar com o mouse, e depois apertar Enter. Vou tentar consertar, mais se alguem o fizer antes, melhor.

    Edit: Consegui arrumar, quem quiser consertar, substua o script [NEW]Window_Selectable, por este:

    Código:
    #==============================================================================
    # ** Window_Selectable
    #------------------------------------------------------------------------------
    # Modified by Valentine
    #==============================================================================

    class Window_Selectable < Window_Base
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Public Instance Variables
      #--------------------------------------------------------------------------
      attr_reader  :index                    # cursor position
      attr_reader  :help_window              # help window
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Object Initialization
      #    x      : window x-coordinate
      #    y      : window y-coordinate
      #    width  : window width
      #    height : window height
      #--------------------------------------------------------------------------
      def initialize(x, y, width, height)
        super(x, y, width, height)
        @item_max = 1
        @column_max = 1
        @index = -1
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Cursor Position
      #    index : new cursor position
      #--------------------------------------------------------------------------
      def index=(index)
        @index = index
        # Update Help Text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
        # Update cursor rectangle
        update_cursor_rect
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Row Count
      #--------------------------------------------------------------------------
      def row_max
        # Compute rows from number of items and columns
        return (@item_max + @column_max - 1) / @column_max
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Top Row
      #--------------------------------------------------------------------------
      def top_row
        # Divide y-coordinate of window contents transfer origin by 1 row
        # height of 32
        return self.oy / 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Top Row
      #    row : row shown on top
      #--------------------------------------------------------------------------
      def top_row=(row)
        # If row is less than 0, change it to 0
        if row < 0
          row = 0
        end
        # If row exceeds row_max - 1, change it to row_max - 1
        if row > row_max - 1
          row = row_max - 1
        end
        # Multiply 1 row height by 32 for y-coordinate of window contents
        # transfer origin
        self.oy = row * 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Number of Rows Displayable on 1 Page
      #--------------------------------------------------------------------------
      def page_row_max
        # Subtract a frame height of 32 from the window height, and divide it by
        # 1 row height of 32
        return (self.height - 32) / 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Number of Items Displayable on 1 Page
      #--------------------------------------------------------------------------
      def page_item_max
        # Multiply row count (page_row_max) times column count (@column_max)
        return page_row_max * @column_max
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Help Window
      #    help_window : new help window
      #--------------------------------------------------------------------------
      def help_window=(help_window)
        @help_window = help_window
        # Update help text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Update Cursor Rectangle
      #--------------------------------------------------------------------------
      def update_cursor_rect
        # If cursor position is less than 0
        if @index < 0
          self.cursor_rect.empty
          return
        end
        # Get current row
        row = @index / @column_max
        # If current row is before top row
        if row < self.top_row
          # Scroll so that current row becomes top row
          self.top_row = row
        end
        # If current row is more to back than back row
        if row > self.top_row + (self.page_row_max - 1)
          # Scroll so that current row becomes back row
          self.top_row = row - (self.page_row_max - 1)
        end
        # Calculate cursor width
        cursor_width = self.width / @column_max - 32
        # Calculate cursor coordinates
        x = @index % @column_max * (cursor_width + 32)
        y = @index / @column_max * 32 - self.oy
        # Update cursor rectangle
        self.cursor_rect.set(x - 2, y, cursor_width + 10, 32)
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Frame Update
      #--------------------------------------------------------------------------
      def update
        super
        # If cursor is movable
        if self.active and @item_max > 0 and @index >= 0
          # If pressing down on the directional buttons
          if Input.repeat?(Input::DOWN)
            # If column count is 1 and directional button was pressed down with no
            # repeat, or if cursor position is more to the front than
            # (item count - column count)
            if (@column_max == 1 and Input.trigger?(Input::DOWN)) or
              @index < @item_max - @column_max
              # Move cursor down
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              @index = (@index + @column_max) % @item_max
            end
          end
          # If the up directional button was pressed
          if Input.repeat?(Input::UP)
            # If column count is 1 and directional button was pressed up with no
            # repeat, or if cursor position is more to the back than column count
            if (@column_max == 1 and Input.trigger?(Input::UP)) or
              @index >= @column_max
              # Move cursor up
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              @index = (@index - @column_max + @item_max) % @item_max
            end
          end
          # If the right directional button was pressed
          if Input.repeat?(Input::RIGHT)
            # If column count is 2 or more, and cursor position is closer to front
            # than (item count -1)
            if @column_max >= 2 and @index < @item_max - 1
              # Move cursor right
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              @index += 1
            end
          end
          # If the left directional button was pressed
          if Input.repeat?(Input::LEFT)
            # If column count is 2 or more, and cursor position is more back than 0
            if @column_max >= 2 and @index > 0
              # Move cursor left
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              @index -= 1
            end
          end
          # If R button was pressed
          if Input.repeat?(Input::R)
            # If bottom row being displayed is more to front than bottom data row
            if self.top_row + (self.page_row_max - 1) < (self.row_max - 1)
              # Move cursor 1 page back
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              @index = [@index + self.page_item_max, @item_max - 1].min
              self.top_row += self.page_row_max
            end
          end
          # If L button was pressed
          if Input.repeat?(Input::L)
            # If top row being displayed is more to back than 0
            if self.top_row > 0
              # Move cursor 1 page forward
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              @index = [@index - self.page_item_max, 0].max
              self.top_row -= self.page_row_max
            end
          end
        end
        # Update help text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
        # Update cursor rectangle
        update_cursor_rect
      end
    end


    #==============================================================================
    # ** Window_Selectable
    #------------------------------------------------------------------------------
    #  This window class contains cursor movement and scroll functions.
    #==============================================================================

    class Window_Selectable2 < Window_Base
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Public Instance Variables
      #--------------------------------------------------------------------------
      attr_reader  :index                    # cursor position
      attr_reader  :help_window              # help window
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Object Initialization
      #    x      : window x-coordinate
      #    y      : window y-coordinate
      #    width  : window width
      #    height : window height
      #--------------------------------------------------------------------------
      def initialize(x, y, width, height)
        super(x, y, width, height)
        @item_max = 1
        @column_max = 1
        @index = -1
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Cursor Position
      #    index : new cursor position
      #--------------------------------------------------------------------------
      def index=(index)
        @index = index
        # Update Help Text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
        # Update cursor rectangle
        update_cursor_rect
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Row Count
      #--------------------------------------------------------------------------
      def row_max
        # Compute rows from number of items and columns
        return (@item_max + @column_max - 1) / @column_max
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Top Row
      #--------------------------------------------------------------------------
      def top_row
        # Divide y-coordinate of window contents transfer origin by 1 row
        # height of 32
        return self.oy / 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Top Row
      #    row : row shown on top
      #--------------------------------------------------------------------------
      def top_row=(row)
        # If row is less than 0, change it to 0
        if row < 0
          row = 0
        end
        # If row exceeds row_max - 1, change it to row_max - 1
        if row > row_max - 1
          row = row_max - 1
        end
        # Multiply 1 row height by 32 for y-coordinate of window contents
        # transfer origin
        self.oy = row * 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Number of Rows Displayable on 1 Page
      #--------------------------------------------------------------------------
      def page_row_max
        # Subtract a frame height of 32 from the window height, and divide it by
        # 1 row height of 32
        return (self.height - 32) / 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Number of Items Displayable on 1 Page
      #--------------------------------------------------------------------------
      def page_item_max
        # Multiply row count (page_row_max) times column count (@column_max)
        return page_row_max * @column_max
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Help Window
      #    help_window : new help window
      #--------------------------------------------------------------------------
      def help_window=(help_window)
        @help_window = help_window
        # Update help text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Update Cursor Rectangle
      #--------------------------------------------------------------------------
      def update_cursor_rect
        # If cursor position is less than 0
        if @index < 0
          self.cursor_rect.empty
          return
        end
        # Get current row
        row = @index / @column_max
        # If current row is before top row
        if row < self.top_row
          # Scroll so that current row becomes top row
          self.top_row = row
        end
        # If current row is more to back than back row
        if row > self.top_row + (self.page_row_max - 1)
          # Scroll so that current row becomes back row
          self.top_row = row - (self.page_row_max - 1)
        end
        # Calculate cursor width
        cursor_width = self.width / @column_max - 32
        # Calculate cursor coordinates
        x = @index % @column_max * (cursor_width + 32)
        y = @index / @column_max * 20 - self.oy
        # Update cursor rectangle
        self.cursor_rect.set(x, y, cursor_width, 20)
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Frame Update
      #--------------------------------------------------------------------------
      def update
        super
        # If cursor is movable
        if self.active and @item_max > 0 and @index >= 0
          idx = ($Mouse.y - self.y - self.margin) / 20
          if idx < @item_max and idx >= 0 and in_area?
            @index = idx
          end
          # If pressing down on the directional buttons
          #if Input.repeat?(Input::DOWN)
            # If column count is 1 and directional button was pressed down with no
            # repeat, or if cursor position is more to the front than
            # (item count - column count)
            #if (@column_max == 1 and Input.trigger?(Input::DOWN)) or
              #@index < @item_max - @column_max
              # Move cursor down
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index = (@index + @column_max) % @item_max
            #end
          #end
          # If the up directional button was pressed
          #if Input.repeat?(Input::UP)
            # If column count is 1 and directional button was pressed up with no
            # repeat, or if cursor position is more to the back than column count
            #if (@column_max == 1 and Input.trigger?(Input::UP)) or
              #@index >= @column_max
              # Move cursor up
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index = (@index - @column_max + @item_max) % @item_max
            #end
          #end
          # If the right directional button was pressed
          #if Input.repeat?(Input::RIGHT)
            # If column count is 2 or more, and cursor position is closer to front
            # than (item count -1)
            #if @column_max >= 2 and @index < @item_max - 1
              # Move cursor right
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index += 1
            #end
          #end
          # If the left directional button was pressed
          #if Input.repeat?(Input::LEFT)
            # If column count is 2 or more, and cursor position is more back than 0
            #if @column_max >= 2 and @index > 0
              # Move cursor left
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index -= 1
            #end
          #end
          # If R button was pressed
          #if Input.repeat?(Input::R)
            # If bottom row being displayed is more to front than bottom data row
            #if self.top_row + (self.page_row_max - 1) < (self.row_max - 1)
              # Move cursor 1 page back
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index = [@index + self.page_item_max, @item_max - 1].min
              #self.top_row += self.page_row_max
            #end
          #end
          # If L button was pressed
          #if Input.repeat?(Input::L)
            # If top row being displayed is more to back than 0
            #if self.top_row > 0
              # Move cursor 1 page forward
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index = [@index - self.page_item_max, 0].max
              #self.top_row -= self.page_row_max
            #end
          #end
        end
        # Update help text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
        # Update cursor rectangle
        update_cursor_rect
      end
    end

    #==============================================================================
    # ** Window_Selectable3
    #------------------------------------------------------------------------------
    #  This window class contains cursor movement and scroll functions.
    #==============================================================================

    class Window_Selectable3 < Window_Base
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Public Instance Variables
      #--------------------------------------------------------------------------
      attr_reader  :index                    # cursor position
      attr_reader  :help_window              # help window
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Object Initialization
      #    x      : window x-coordinate
      #    y      : window y-coordinate
      #    width  : window width
      #    height : window height
      #--------------------------------------------------------------------------
      def initialize(x, y, width, height)
        super(x, y, width, height)
        @item_max = 1
        @column_max = 1
        @index = -1
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Cursor Position
      #    index : new cursor position
      #--------------------------------------------------------------------------
      def index=(index)
        @index = index
        # Update Help Text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
        # Update cursor rectangle
        update_cursor_rect
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Row Count
      #--------------------------------------------------------------------------
      def row_max
        # Compute rows from number of items and columns
        return (@item_max + @column_max - 1) / @column_max
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Top Row
      #--------------------------------------------------------------------------
      def top_row
        # Divide y-coordinate of window contents transfer origin by 1 row
        # height of 32
        return self.oy / 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Top Row
      #    row : row shown on top
      #--------------------------------------------------------------------------
      def top_row=(row)
        # If row is less than 0, change it to 0
        if row < 0
          row = 0
        end
        # If row exceeds row_max - 1, change it to row_max - 1
        if row > row_max - 1
          row = row_max - 1
        end
        # Multiply 1 row height by 32 for y-coordinate of window contents
        # transfer origin
        self.oy = row * 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Number of Rows Displayable on 1 Page
      #--------------------------------------------------------------------------
      def page_row_max
        # Subtract a frame height of 32 from the window height, and divide it by
        # 1 row height of 32
        return (self.height - 32) / 32
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Get Number of Items Displayable on 1 Page
      #--------------------------------------------------------------------------
      def page_item_max
        # Multiply row count (page_row_max) times column count (@column_max)
        return page_row_max * @column_max
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Set Help Window
      #    help_window : new help window
      #--------------------------------------------------------------------------
      def help_window=(help_window)
        @help_window = help_window
        # Update help text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Update Cursor Rectangle
      #--------------------------------------------------------------------------
      def update_cursor_rect
        # If cursor position is less than 0
        if @index < 0
          self.cursor_rect.empty
          return
        end
        # Get current row
        row = @index / @column_max
        # If current row is before top row
        if row < self.top_row
          # Scroll so that current row becomes top row
          self.top_row = row
        end
        # If current row is more to back than back row
        if row > self.top_row + (self.page_row_max - 1)
          # Scroll so that current row becomes back row
          self.top_row = row - (self.page_row_max - 1)
        end
        # Calculate cursor width
        cursor_width = self.width / @column_max - 32
        # Calculate cursor coordinates
        x = @index % @column_max * (cursor_width + 32 - 2)
        y = @index / @column_max * 32 - self.oy
        # Update cursor rectangle
        self.cursor_rect.set(x - 6, y, cursor_width + 23, 32)
      end
      #--------------------------------------------------------------------------
      # * Frame Update
      #--------------------------------------------------------------------------
      def update
        super
        # If cursor is movable
        if self.active and @item_max > 0 and @index >= 0
          # If pressing down on the directional buttons
          if Input.repeat?(Input::DOWN)
            # If column count is 1 and directional button was pressed down with no
            # repeat, or if cursor position is more to the front than
            # (item count - column count)
            if (@column_max == 1 and Input.trigger?(Input::DOWN)) or @index < @item_max - @column_max
              # Move cursor down
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index = (@index + @column_max) % @item_max
            end
          end
          # If the up directional button was pressed
          if Input.repeat?(Input::UP)
            # If column count is 1 and directional button was pressed up with no
            # repeat, or if cursor position is more to the back than column count
            if (@column_max == 1 and Input.trigger?(Input::UP)) or @index >= @column_max
              # Move cursor up
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index = (@index - @column_max + @item_max) % @item_max
            end
          end
          # If the right directional button was pressed
          if Input.repeat?(Input::RIGHT)
            # If column count is 2 or more, and cursor position is closer to front
            # than (item count -1)
            if @column_max >= 2 and @index < @item_max - 1
              # Move cursor right
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index += 1
            end
          end
          # If the left directional button was pressed
          if Input.repeat?(Input::LEFT)
            # If column count is 2 or more, and cursor position is more back than 0
            if @column_max >= 2 and @index > 0
              # Move cursor left
              #$game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              #@index -= 1
            end
          end
          # If R button was pressed
          if Input.repeat?(Input::R)
            # If bottom row being displayed is more to front than bottom data row
            if self.top_row + (self.page_row_max - 1) < (self.row_max - 1)
              # Move cursor 1 page back
              $game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              @index = [@index + self.page_item_max, @item_max - 1].min
              self.top_row += self.page_row_max
            end
          end
          # If L button was pressed
          if Input.repeat?(Input::L)
            # If top row being displayed is more to back than 0
            if self.top_row > 0
              # Move cursor 1 page forward
              $game_system.se_play($data_system.cursor_se)
              @index = [@index - self.page_item_max, 0].max
              self.top_row -= self.page_row_max
            end
          end
        end
        # Update help text (update_help is defined by the subclasses)
        if self.active and @help_window != nil
          update_help
        end
        # Update cursor rectangle
        update_cursor_rect
      end
    end

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    Última edição por Guilink em Sáb Jul 21, 2012 10:36 am, editado 1 vez(es)


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    Mensagem por MalucaoBeleza Sáb Jul 21, 2012 10:32 am

    Guilink escreveu:Tem um bug quando você cria um evento e coloca o comando "Mostrar Escolhas", você não consegue escolher as opções com as setinhas do teclado na hora do jogo. Você tem que posicionar com o mouse, e depois apertar Enter.

    isso não é um bug foi feito assim..
    no npm 3.0 é com as setas mais aew quando vc abria o quest vc ia selecionar o personagem ficava andando com o mover das setas e agora vc seleciona com o mouse

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